Wyświetlanie wszystkich wyników: 6

  • DTS3D - czujnik uderzenia, holowania i podniesienia pojazdu

    DTS3D – czujnik uderzenia, holowania i podniesienia pojazdu

    112,55 

    Cyfrowy, dualny czujnik położenia i uderzenia to tak naprawdę dwa czujniki zawarte w jednej, miniaturowej obudowie.

    Pierwszy to cyfrowy 3-osiowy czujnik holowania, wykorzystujący zjawisko grawitacji ziemskiej. Wykrywa zarówno zmianę położenia względem pionu, jak i przesunięcie w poziomie, czyli próbę podlewarowania auta. Duża czułość, w zakresie około 0,7 do 1,5 stopnia gwarantuje zadziałanie nawet przy bardzo ostrożnej próbie kradzieży. Ważną cechą jest możliwość dowolnego usytuowania czujnika względem poziomu podczas montażu.

    Drugi to czujnik wstrząsowy, uderzeniowy. Rozróżnianie lekkiego i silnego uderzenia w pojazd – tzw. prealarm, pozwala na ustawienie w systemie alarmowym różnych reakcji zależnie od siły uderzenia np. lekkie trącenie samochodu wyzwoli krótki alarm odstraszający, mocne uderzenie jak próba wybicia szyby czy wycięcia katalizatora – pełną sekwencję alarmu, powiadomienie właściciela przez system GSM itp.

  • CCS 1 - czujnik pojemnościowy i zbicia szyby

    CCS 1 – czujnik pojemnościowy i zbicia szyby

    88,64 

    Kompletny czujnik wnętrza samochodu łączący w sobie dwie technologie wykrywania włamania:
    – tzw. czujnik pojemnościowy – cyfrowy czujnik pomiaru ciśnienia reagujący na zmianę ciśnienia w kabinie spowodowaną otwarciem drzwi, klap lub wycięciem szyby w samochodach z szybami na uszczelkach. Pozwala wyeliminować konieczność montażu czujników krańcowych w pojazdach nie posiadających ich fabrycznie oraz czujników ultradźwiękowych w systemach GSM i z dwukierunkową komunikacją radiową,
    – czujnik zbicia szyby z cyfrową obróbką sygnału, reagujący na charakterystyczną częstotliwość tłuczonej szyby. Jako jeden z niewielu, reaguje również na próbę wybicia szyby skutecznie odstraszając potencjalnych intruzów.
    Ze względu na wysoką odporność na zakłócenia, może współpracować z systemami GPS/GSM gdzie inne czujniki generują fałszywe alarmy spowodowane silnymi impulsami elektromagnetycznymi. Wbudowana pamięć własna czujnika pozwala odczytać, jakie były ostatnie cztery przyczyny wzbudzenia, dzięki czemu pozwala instalatorowi zdiagnozować przyczynę alarmu i wyeliminować ewentualne błędy montażowe.

  • K300 - czujnik ultradźwiękowy

    K300 – czujnik ultradźwiękowy

    42,27 

    Czujnik wyzwala alarm w momencie wykrycia ruchu w kabinie samochodu. Pracuje na zasadzie wykrywania zakłóceń częstotliwości z pasm ultradźwięków (40kHz) w polu transmisji między nadajnikiem, a odbiornikiem. Podwójny system regulacji pozwala optymalnie dostroić czujnik do chronionego obiektu.

  • Shock Sensor - czujnik wstrząsowy

    Shock Sensor – czujnik wstrząsowy

    16,01 

    Piezoceramiczny czujnik wstrząsowy załączający alarm na skutek uderzenia w szybę lub karoserię samochodu.

  • Czujnik zbicia szyby zintegrowany

    Czujnik zbicia szyby zintegrowany

    18,96 

    Akustyczny czujnik zbicia szyby, w którym charakterystyczny dźwięk wytwarzany w czasie zbicia szyby powoduje wzbudzenie alarmu. Czujnik wyposażony jest w filtr specjalnie zestrojony na częstotliwość zbicia szyby samochodowej skutecznie eliminując fałszywe alarmy.

  • LS 068 - Czujnik ultradźwiękowy zintegrowany

    LS 068 – Czujnik ultradźwiękowy zintegrowany

    25,13 

    Kompaktowy czujnik ruchu do autoalarmu. Zwarta konstrukcja ułatwia montaż w pojazdach, w których trudno zastosować czujniki z przetwornikami montowanymi osobno np. w przestrzeni ładunkowej busów. Regulowana podstawa ułatwia skorygowanie kąta “patrzenia” czujnika tak, aby obejmował cały chroniony obszar auta.